Չորորդ դասարանի երգ ստուգատես

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

«Պոչատ աղվեսը»

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվորոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակված: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին համոզ եմ, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից: Ես բոլոր: աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեմ իրենց պոչերը, նախ որովհետև գեղեցիկ չեն և երկրորդ ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛բարեկամս դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Ստեղծագործական աշխատանք

  • Հորինի՛ր պատմություն.
    • Ա և Բ խմբի բառերով կազմի՛ր բառակապակցություններ:Ընտրի՛ր դրանցից որևէ մեկը և դարձրու՛ վերնագիր:Այդ վերնագրով մի հեքիաթ հորինիր և հրապարակի՛ր բլոգում:Չմոռանաս նկարել հորինածդ պատմությունը և նկարը նույնպես հրապարակել բլոգում՝ պատմության հետ միասին:
    Ա․ ամաչկոտ, հուզված, հոգնած, լուսավոր, ճաշոտ, քաղցր
    Բ․ գլուխ, նապաստակ, աթոռ, կրիա, արջուկ, ժամցույց
    • Քնաց ժամացույց
    • Կար չկար մի քնած ժամացույց կար: Տերը արթնացավ ժամացույցը դրեց իր ձեռքին և ուզում էր տեսներ ժամացույցը, բայց ժամայցույցը չէր աշխատում, վերցրեց տարավ ժամացույց սարքողների և նրանք իմացելան որ նա փչացել է ժա մացույցը եվ նրանք սկսեցին ջարդել: Ժամացույցը արթնացավ և տեսավ որ իրան ջարդում են ինք սկսեց հոուզված ու հոգնած կռվել եղավ և սարքողներին սպանել, ջարդողրներն էլ պաշտպանում էր իր տերեին:

Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում: Տեղադրի՛ր լուսանկարներ։Իմ ամենասիրելի վայրը դպրոցի մուտքն է,որը մեզ միշտ շատ ջերմ է ընդունում:

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմ՛իր այդ նախագծի մասին: Կցի՛ր նաև հղումը

Ընտանեկան նախագիծ

  • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։։Այս տարվա իմ ամենասիրելի նածագիծը դա Սուրբ Զատիկի նախագիծն է; սուրբ զատիկ
  • Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։Գիքոր,Իմ ընկեր Նեսոն,2 Հայրիկներ։ Կցի՛ր ցանկը, բլոգիդ «Իմ գրադարանը» բաժնի հղումը։
  • Պատմիր ընկերոջդ մասին․ նկարագրի՛ր ու բնութագրի՛ր նրան,Իմ ընկերը Վահեն է ,նա շատ խելացի բարի տղա է:Մենք միասին շատ լավ ժամանակ ենք անցկացնում,նա շատ ընկերասեր է:
    Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։ Թվարկի՛ր, տեղադրի՛ր պատումներիդ հղումներն այդ ճամփորդություններից.Այս տարի ամենաշատ տպավորվել եմ սահադաշտ և Ազգային պատկերասրահ ճամփորդություններից:

Պատմիր քո ընտրությամբ գործունեության մասին Ես ընտրել եմ մաթեմատիկա և ռոբոտաշինություն:Ռոբոտաշինության դասը շատ հետաքրքիր է անցնում,զանազան հետաքրքիր փորագրություններ ենք անում,մաթեմատիկայի դասին հետաքրքիր լուծումներ ենք անում;ռոբոտաշինությունը անցկացնում ենք ընկեր Գնելի հետ իսկ մաթեմատիկան ընկեր Տաթևը Ի՞նչ դասընթաց ես ընտրել, ո՞վ է ուսուցիչը, ինչպե՞ս եք աշխատում, ի՞նչ եք ստեղծել․․

Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:Շատ կկենտրոնանամ դասերի վրա::

Ո՞րն ես համարում քո այս տարվա լավագույն լուսանկարը, տեղադրի՛ր այստեղ

11․Իմ բլոգի հասցեն է՝

https://armanaghajanyan.edublogs.org/

Իմ բլոգն ունի — բաժին: Թվարկեմ:

  • Լրացրո՛ւ հարցաթերթը․ Ես կարողանում եմ․
  • 1․ Ես ունեմ անհատական համակարգիչ։
  • Այո ես ունեմ անհատական համկարգիչ:
  • 2․ Իմ համակարգիչը լիցքավորում եմ ինքնուրույն։
  • Այո իմ համակարգիչը ինքնուրույն եմ լիցքավորում:
  • 3․ Կարողանում եմ աշխատել Word ծրագրով։
  • Այո կարողանում եմ:
  • 4․ Կարողանում եմ աշխատել Paint ծրագրով։
  • Այո կարողանում եմ:
  • 5․ Կարողանում եմ աշխատել P. Point ծրագրով։
  • Այո կարողանում եմ:
  • 6. Կարողանում եմ հեռախոսով ձայնագրել։
  • Այո կարողանում եմ:
  • 7․ Կարողանում եմ լուսանկարել։
  • Աըո կարողանում եմ:
  • 8. Կարողանում եմ տեսանյութ պատրաստել:
  • Այո կարողանում եմ:
  • 9․ Իմ էլեկտրոնային փոստի հասցեն է՝
  • arman-aghajanyan@mshk.am.
  • 9․ Կարողանում եմ նամակներ կարդալ և գրել։
  • Այո կարողանում եմ:
  • 10․ Կարողանում եմ կցորդները բեռնել, իմ նամակներին կցորդներ ավելացնել։
  • Այո կարողանում եմ:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *